Direktlänk till inlägg 16 november 2009

Inte vad jag tänkt mig

Av Milla - 16 november 2009 08:05

Idag hade jag tänkt att jag skulle hinna enhel del, ,men istället för att ha semester så får jag ha vab. Men det är inte så mycket att göra något år. Han har fortfarande feber och är dålig i magen. Nu har jag ringt till jobbet och meddelat att jag är hemma med vab istället så får vi se om han är pigg till torsdag när jag skulle ha börjat jobba igen.

Min hosta finns kvar,hatar verkligen den nu. Den blir verkligen inte bättre. Får snart gå till läkaren och be om medicin.

Nu ska vi äta frukost och sen ska jag försöka städa lite. Hade hoppats på att få göra det själv, men men.

Vi hörs av lite senare.

 
 
Nettan

Nettan

16 november 2009 10:03

Hej vännen!

Om du inte kommer till läkaren så har jag medicin här hemma... Du kan få lite av den! Hör av dig isf.

Är oxå hemma och vabár idag, J mår inge vidare just nu.

Kramisar

http://www.skorpan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Bobo Peter

16 november 2009 18:52

Ja, visst ere kul??? Har iofs bara varit riktigt risig i knappt en vecka, men har har känt av nåt i tre-fyra veckor nu... Man blir ju inge trött påre...

Jen gick till dagis idag iaf och det gick bra, men hon är lite snorig o hostig fortfarande... De små stackars liven... Man känner sig så maktlös när det drabbar de små..

Hoppas ni snart e på bättringsvägen!
Kram..

PS. Nästa gång ska jag försöka heja fram några strikar oxå,ler... DS.

 
Marlie

Marlie

17 november 2009 09:45

Godmorgon! Visst är det sådär när ens planer går helt åt andra hållet. Jag hoppas M mår lite bättre idag och att ni snart är på benen igen. Själv är jag också hemma med sjukt barn, snorig näsa och hostar tills hon nästan spyr. Så idag blir det väl till att baka pepparkakor, så hon inte klättrar på väggarna här hemma.

Ha en skön tisdag! Kramar

http://marliie.bloggagratis.se

 
Brizen

Brizen

17 november 2009 20:47

Tycker Cocillana-Etifyn är den bästa hostmedicinen man kan få utskriven.. riktigt irriterande med långvarig hosta. Den brukar hjälpa.

Krya på!
/B

http://brizen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 september 2013 22:46

Just nu vet jag varken ut eller in. Ska det lösa sig? Kommer det att bli annorlunda? Hur kommer känslan att bli? Finns många frågor och antagligen flera svar än vad det finns frågor. Det är ju inte bara en sak frågorna gäller utan det är många. På fl...

Av Milla - 26 juni 2013 19:03

Då var äntligen mina 3 år på Högskolan över. Idag kom svaret på den sista tentan, skolpolitik och det blev G. Det har varit många tårar, mycket med skratt, en hel del frustration och många timmar med studentlitteratur. Men nu är den tiden ett minne b...

Av Milla - 28 maj 2013 21:11

Idag var det näst sista tisdagen på högskolan. Känns helt underbart samtidigt som det känns lite tråkigt. Alltså blandade känslor som snurrar i min kropp. Jag kommer absolut inte sakan alla läxor, böcker och tentor, men jag kommer att sakna många av ...

Av Milla - 6 april 2013 22:46

Många tankar som snurrar runt i min skalle. Har svårt att sätta fingret på vad jag ska göra, vilket beslut som ska fattas, hur jag ska agera mm mm. Men jag känner att jag måste agera. Men hur ska jag agera? Vad har jag att vinna och vad har jag att f...

Av Milla - 16 mars 2013 22:04

Just nu är jag inne i en tuff period. Efter snart 3 år på distans på högskolan, håller jag på med C-uppsatsen. Vi fick välja på att skriva den själva eller skriva den 2 och 2. Jag och en kurskamrat valde att skriva den tillsammans. Vi tyckte att det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards