Alla inlägg den 3 november 2009

Av Milla - 3 november 2009 22:25

Känner mig lite seg efter en dag med en extra timme. Eftersom K håller på med ett specialuppdrag har vi pusslat om lite med tiderna. Idag var en mastig dag för mig, började kl07.00 och slutade 16.30 Hoppas det dröjer innan jag får ett till sånt pass. Men dagen har varit bra, men lång.


imorgon kommer jag att få två paket, kommer att nästan kännas som julafton, förutom att jag har betalat sakerna själv :)

Har köpt 2 halsband jag hittade som en tjej gör och sen ljusen jag handlade hemma hos N när jag var där på ljusparty. Mysigt med lite ljus nu när hösten kommer med storm steg.


Imorgon är det träning. Jag kommer nog att köra dubbla pass. Först innan juniorerna och sen på träningen. Det kan jag behöva efter söndagens missar. Fy va dåligt det gick!!!!!!!

På torsdag är det dags för ny tävling och för mina medspelare hoppas jag att det kommer att gå 100 gånger bättre än vad det gick i söndags, annars är det synd om dom jag spelar med.


Jag kan inte fatta att det ska vara så jäkla svårt att ta och gå och lägga sig. Kommer aldrig i säng i tid.

Men nu ska jag gå och duscha och sedan krypa ner mellan lakana. Skönt skönt.


Natti natti goi vänner!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards