Alla inlägg den 4 november 2009

Av Milla - 4 november 2009 22:24

Assyriska vann första kvalet mot DIF, det hade jag nog inte räknat med. Kan bli en jobbig dag på jobbet imorgon.

Men än är det ju inte över.

Jaha, vädret idag var ju inte det trevligste, nu är verkligen hösten här med allt vad det innebär.

Varma kläder, snoriga näsor och gråa dagar och kallt. Men det är så det är.


Tränade endel idag, först innan juniorerna och sen på vanliga träningstiden. Det gick iallafall 100 gånger bättre än vad det gjorde i söndags. Men det kunde behövas när jag ska spela tävling i morgon igen.

Det är bara att hoppas att det går bra i morgon också.


Avundsjuka är en gräslig sjukdom. Varför kan man inte vara nöjd med det man har? Har man lite vill man ha mer, har man mycket blir man aldrig nöjd förrens man har ALLT och lite till. Att man kanske sårar många på vägen bryr man sig kanske inte om, man kanske ska stanna upp och tänka sig för några gånger innan man säger, gör eller agerar vid vissa tillfällen.


Idag fick jag mina berällningar, ljusen och halsbanden. Halsbanden var mycket finare i verkligheten än vad dom var på bilderna jag handlade ifrån. Kommer säkert att handla flera från denna underbara person. Är glad att jag hittade dig. Eller rättare sagt att du hittade mig :)

Även fast vi aldrig har träffats så känns det som om vi redan kände varandra när vi har hört av oss till varandra. Jag hoppas att vi kommer att hålla kontakten i framtiden med. Jag tror att vi kommer att göra det.


Nu är det dags att börja ladda batterierna för morgondagen.

Håll tummarna för att det går bra imorgon på tävlingen.


Kram på er

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards