Alla inlägg den 6 november 2009

Av Milla - 6 november 2009 22:41

Har haft en skön eftermiddag efter jobbets slut. Softat i soffan,lekt med barnen och ätit gått.


Imorgon har jag inget inplanerat som är något måste, förutom att köpa en farsdagspresent. Det känns hur underbart som helst. Annars brukar det vara en massa måsten och tider att passa. Åker nog och kollar lite bowling i hallen för att sedan åka till Solna och hitta en present, det beror lite på vädret.

an kanske passa på att besöka en kompis i Solna om hon behagar att svara när jag ringer. Det brukar vara svårt att få tag på henne ibland. Men man kan ju alltid försöka.


På söndag har jag lite som jag ska göra. Men det är ju bara roliga saker, hoppas att det blir roligt iallafall. Jag vill kanske inte visa mig ute efter att ha setat modell, men det vill jag säkert. Det känns som om det är världens chans som man inte får missa. Sen ska jag kolla hur det går i fotbollen. Ska DIF få följa med ner i superettan eller klarar dom sig kvar? Just nu så tror jag faktiskt att det kommer att bli tufft för DIF att klara sig kvar, även fast jag kommer att få skit för att jag tror det. Det skulle vara synd om det blir 2 Stockholmslag som faller ur högsta divitionen, men så är det ju idrottensvärld.Även om man gillar det eller inte. Jag kommer iallafall att sitta i soffan i värmen och kolla på matchen så får jag se hur det går.


Just nu ligger vi på kvalplats efter tävlingen igår, men jag tror inte att vi kommer att klara oss kvar. Men om vi gör det kommer det att bli lite jobbigt. A kan nämligen inte spela och jag har ju enb tid att passa, så S får väl spela själv ;) Jag tror inte att vi kommer att få kvala, det är ju en massa starter kvar och det behöver bara vara 8 lag som spelar bättre än oss så är vi borta. Men jag vet inte om dom starterna som är kvar är fulla, men S kommer att ha stenkoll om vi går vidare :) Skulle vara kul om vi gick vidare även om det kommer att bli lite snärjigt med tid.


Nu blev det visst bowling på tv, det är ju inte allt för vanligt att det visas, iallafall på eurosport.


Nu ska jag ta och kolla lite när det visas.


Ha en skön fortsatt fredag.





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards