Alla inlägg den 27 november 2009

Av Milla - 27 november 2009 16:32

Öppnade på jobbet, så jag var där strax före kl:07,00.

Det var en rättsålugn morgon. Vi skulle iväg till Mälarökyrka och kolla på en Julkonsert. Dom var väldigt duktiga. Det höll på i ca 1 timme.

Sen tillbaka tillskolan och äta taco som det var till lunch. Något de flesta barnen älskar.

Sen var det bara en lektion kvar och då plockade jag lite. Var ute efter den och speladefotboll med några elever. Det var ju så skönt ute. Knappt att man kan tro att det är första advent påsöndag.


Ikväll ska jag åka hem till en fd arbetskollega. Hon ska ha aloe vera party.Nu kan man ha partyn på detmesta tror jag. Detska bli riktigt kul att träffa henne.Saknar henne enormt. Det är egentligen fel att säga kollega, förvi har intejobbat ihop direkt, hon var på dagis och jag var på skolan, men vi träffades enhel del iallafall och jag har haft hennes barn i skolan.


Nu ska jag ta och göra lite köttfärspaj till middag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards