Alla inlägg under mars 2012

Av Milla - 22 mars 2012 22:05

Jag har låst bloggen på obestämd framtid. Det finns en enkel anledning till att jag har låst den och det är för att jag inte vill att en viss erson ska kunna läsa vad jag skriver. Det är inte svårare än så.

Jag har fått nog av lögner och opålitliga människor. Avundsjuka är en sjukdom som är svår att bli av med och den är jobbig. Sen om man även hrar andra problem så är det sju resor värre. Jag kan bara säga : SKAFFA ETT LIV för det har du inte.

Av Milla - 21 mars 2012 12:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Milla - 16 mars 2012 19:39

Det finns någ bara ett ord som passar PATETISKT.

Hahaha, ja jag säger då det. Ett gott skratt har jag i alla fall fått. Tack för det.

Av Milla - 15 mars 2012 22:10

Mitt bloggande känns lite sisådär. Men ibland kan det vara skönt att få utlopp för sina känslor och tankar.

Igår fick jag ett meddelande om att Y fått svar av L. L är alltså personen ifråga som jag gjorde en polisanmälan på och Y är en annan person som L har behandlat illa. Y hade frågat L varför hon behandlat oss som hon gjorde. Det tog ca 2 månader innan Y fick svar. Man kan ju undra om det tog så lång tid att komma på en "vettig" förklaring eller om hon är så trögtänkt. Svaret hon fic var att hon hade behandlat oss som hon gjorde för att hon var ensammen som hon skrev. Hon skrev även att hon inte hamnade i straffregistret och slapp böter. Jag kan bara skratta åt henne. Hon skrev även att jag förlorade stort på det hela för jag fick ingen ersättning. Jag kan bara säga: L life´s a bitch! Har det varit rättegång så har du en markering i polisens register, dom vet att du har haft en rättegång emot dig, DU fick böter. Du fick en massa dagsböter och fick betala rättegången. Sen för det sista ang dig, jag var inte ute efter dina småkronor, jag var ute efter att SÄTTA STOPP för dig. Du är sjuk och behöver hjälp av proffs. Jag ville inte att någon annan skulle få uppleva det jag har upplevt. Du skrev att du mår bra nu, men jag tror inte ett dugg på det. Men det är inte mitt bekymmer så ärligt så bryr jag mig inte.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards