Alla inlägg under september 2012

Av Milla - 7 september 2012 23:36

Imrgon dar bowlingen igång igen. Börjar hemma mot Sumpan. En svår nöt att knäcka. Inte omöjligt, men svårt. Dom ramlade ju ur högsta serien till denna säsong.

Första dagen på högskolan var det i tisdags. Kul att träffa alla igen. Men det är en massa läsning i denna delkurs och svårt att hoppa vissa delar. men det var kul att träffa alla igen. Vissa märks det inte att det har gått ca 15 veckor senast man träffade dem. Men det var trevligt. Nu har man tisdagarna att se fram mot med mycket av skratt och tandagnisslan. Men sista året och det är bara att bita ihop och kämpa på. Det ska gå.

Fick tillbaka tentan jag hade kompliterat, så nu var den godkänd. Skönt, så slipper man ha den hängande över sig. Nu ska nästa tenta vara inne den 7/10 så bara att läsa och vara glad.


Nu ska jag sova så man klarar av morgondagen.



Av Milla - 1 september 2012 22:13

Grå och trist dag. Var iväg en sväng till ett lite mindre outlet som har öppnats här ute på öarna. Det fanns lite, min plånbok och konto blev lite fattigare. Men jag fick tag i en schysst dunjacka och lite andra saker. Så det var det värt.

Sen hem och försöka plugga lite, medans Linn var på kalas. Men det gick så där. Har ingen motivation alls och den ska vara läst tills på tisdag. Får försöka imorgon igen. Den är inte svårläst som tur är. Men när man inte har motivation så är det svårt att ta sig i kragen. Jag hoppas detta året kommer att gå fort, så att man blir klar.


Imorgon.... lätt att skjuta på sakerna och säga att ma ska göra dom imorgon. Jag har en tendens att säga så. Men men, oftast så brukar det bli gjort, jag hoppas det stämmer den här gången med.

Nästa helg så drar bowlingen igång igen. Det ska bli kul, hoppas jag.


I torsdags så var vi som jobbade tillsammans förra året ut och åt och sedan gick vi och kollade på "De tre musketörerna" SÅ HIMLA BRA. Skulle kunna gå dit imorgon igen och kolla på den. Försökte hitta biljetter tills imorgon, men när jag var in och kollade så fanns det bara 1 biljett kvar. Lite tråkigt att gå och kolla själv. Men det är bara att hoppas att den kommer tillbaka, då lovar jag att jag kommer gå igen. Glad att jag har sett den.

Bland det bästa jag sett.

Det var trevligt att träffa A igen.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards