Direktlänk till inlägg 15 mars 2012

Man blir förvånad ibland

Av Milla - 15 mars 2012 22:10

Mitt bloggande känns lite sisådär. Men ibland kan det vara skönt att få utlopp för sina känslor och tankar.

Igår fick jag ett meddelande om att Y fått svar av L. L är alltså personen ifråga som jag gjorde en polisanmälan på och Y är en annan person som L har behandlat illa. Y hade frågat L varför hon behandlat oss som hon gjorde. Det tog ca 2 månader innan Y fick svar. Man kan ju undra om det tog så lång tid att komma på en "vettig" förklaring eller om hon är så trögtänkt. Svaret hon fic var att hon hade behandlat oss som hon gjorde för att hon var ensammen som hon skrev. Hon skrev även att hon inte hamnade i straffregistret och slapp böter. Jag kan bara skratta åt henne. Hon skrev även att jag förlorade stort på det hela för jag fick ingen ersättning. Jag kan bara säga: L life´s a bitch! Har det varit rättegång så har du en markering i polisens register, dom vet att du har haft en rättegång emot dig, DU fick böter. Du fick en massa dagsböter och fick betala rättegången. Sen för det sista ang dig, jag var inte ute efter dina småkronor, jag var ute efter att SÄTTA STOPP för dig. Du är sjuk och behöver hjälp av proffs. Jag ville inte att någon annan skulle få uppleva det jag har upplevt. Du skrev att du mår bra nu, men jag tror inte ett dugg på det. Men det är inte mitt bekymmer så ärligt så bryr jag mig inte.




 
 
Ingen bild

Linda

16 mars 2012 07:27

Hahaha.. Bara för det varit en rättegång så blir man inte i straffregistret. Betalade rättegången vet jag inte vart du fått i från. Dagsböter har jag heller inte fått. Du måste ha missförstått allt. Och jag mår prima du verkar ju bry dig trotts allt. Nu var det så att jag såg inte hennes meddelande förns nu. Får så många av så många trevliga människor. Du verkar visst vilja ha fortsatt kontakt eftersom du skickar dina vänner för att fråga saker och ting.

Milla

16 mars 2012 19:38

Nästan roligt. JAG har inte bett någon vän kontakta dig. Det var nog bland det sista jag skulle göra. Jag har klarat mig väldigt bra utan dig. Kul att du har så många nya trevliga vänner, håll dig till dom så håller jag mig till mina vänner som är mina vänner och behandlar mig med respekt.
Om någon verkar vilja ha kontakt så är det ju du eftersom du fortfarande läser min blogg. Kan du nu vara snäll och lämna mig ifred.

 
Ingen bild

Linda

16 mars 2012 19:52

Det var faktiskt din vän som gjorde att jag gick in och läste. Sorry men du verkar vara inte vara klokare än förut. Lugn bara lugn skönt att ha sluppit dig och skicka inte dina vänner till mig igen.

Milla

16 mars 2012 20:52

Du behöver inte oroa dig. Har aldrig skickat mina vänner till dig och jag är glad att slippa dig.

 
Ingen bild

Y

16 mars 2012 21:03

"Äkta vänner är som ädelstenar värdefulla men sällsynta.Falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag"
Du vet precis hur jag menar och du är en riktigt god vän.
Kramar till dig från mig

Milla

16 mars 2012 21:07

TACK!
Kan bara säga det samma om dig.
Stora kramar tillbaka

 
Ingen bild

A

18 mars 2012 01:36

oj oj...ja vad ska man säga, än är ju inte undrets tid förbi =P

kram milla ska bli kul att ses snart igen =)

 
Elisa

Elisa

18 mars 2012 02:30

Linda, hur klarar du av att leva med dina lögner undrar jag..varför inte erkänna dina fel och söka hjälp till ett bättre friskare liv. För det är nåt gravt allvarligt fel att hota och manipulera sin omgivning som du gjorde med dessa så fina ärliga människor.

http://www.brizen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Linda

19 mars 2012 19:17

Elisa hota vet jag inte vart du fått ifrån.. hahaha.. Söka hjälp.. åklagaren ville men inte "dom högre domarna". Jag är fullt frisk. Vad ska jag erkänna?? Elisa du känner inte dessa människor sorry men du verkar själv ha stora problem och hade redan då.

 
Ingen bild

E

20 augusti 2012 17:06

Linda du har ju ljugit om att du var allvarligt sjuk för oss andra i din tidigare Cancer blogg. Det är väl ofriskt om något! att hitta på dylikt och sedan börja hota dem som kom närmre.
Jo jag känner dem väl nog. Hörde en varningsklocka ringa tidigt om att det inte stod rätt till med dig. Du körde dessutom med två FB sidor, en falsk och en där du var frisk. Tänk efter och rannsaka dig själv!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 september 2013 22:46

Just nu vet jag varken ut eller in. Ska det lösa sig? Kommer det att bli annorlunda? Hur kommer känslan att bli? Finns många frågor och antagligen flera svar än vad det finns frågor. Det är ju inte bara en sak frågorna gäller utan det är många. På fl...

Av Milla - 26 juni 2013 19:03

Då var äntligen mina 3 år på Högskolan över. Idag kom svaret på den sista tentan, skolpolitik och det blev G. Det har varit många tårar, mycket med skratt, en hel del frustration och många timmar med studentlitteratur. Men nu är den tiden ett minne b...

Av Milla - 28 maj 2013 21:11

Idag var det näst sista tisdagen på högskolan. Känns helt underbart samtidigt som det känns lite tråkigt. Alltså blandade känslor som snurrar i min kropp. Jag kommer absolut inte sakan alla läxor, böcker och tentor, men jag kommer att sakna många av ...

Av Milla - 6 april 2013 22:46

Många tankar som snurrar runt i min skalle. Har svårt att sätta fingret på vad jag ska göra, vilket beslut som ska fattas, hur jag ska agera mm mm. Men jag känner att jag måste agera. Men hur ska jag agera? Vad har jag att vinna och vad har jag att f...

Av Milla - 16 mars 2013 22:04

Just nu är jag inne i en tuff period. Efter snart 3 år på distans på högskolan, håller jag på med C-uppsatsen. Vi fick välja på att skriva den själva eller skriva den 2 och 2. Jag och en kurskamrat valde att skriva den tillsammans. Vi tyckte att det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards