Alla inlägg den 29 november 2009

Av Milla - 29 november 2009 23:23

fast jag egentligen skulle behöva sova. Men närjag gick och nattade Mathias så råkade jag somna,idag igen. Så det blev en stödvila på ca 1 timme,så nu är jag inte så jättetrött. Men jag skullebehöva gå och läggamig och få lite sömn. Men men det hinns nog med. Funderar på om jag ska ta och börja läsa en ny bok. "Dödergök" heter den.Då kanske jag blir lite trött.

Sitter och blir lite irriterad att vi förlorade  idag. Nu är det bara att laddajärnet tills det drar igång igen. Vi börjar med dubbel borta i Sala och Uppsala den 9/1. Skulle vara SÅÅÅÅÅ skönt att vinna dom 2 matcherna.Måste försöka hitta en sponsor till den ena matchen iallafall. Förra året fixade jag en sponsor när vi mötte Sala, ojojoj vad det sved i ögonen på dom. Att ett företag i  Sala kunde sponsra ett Stockholms lag. Ja jaklar i min lilla låda. Det skulle vara kul att lyckas fixa en ny sponsor iår. Jag fårväl göra några försök.Man kan kanske lyckas igen.


Korpen imorgon. Ja, det är ju inte i mitt vanliga korpen lag utan hall laget. Har ingen aning om mot vilka vi spelar, men det spelar ingen roll.Jag ska spela bra i allafall. Skulle vara en bra uppladdning inför Söndag. Hoppas att det blir några stycken som åker, det skulle vara kul.Men vi åker nog redan på lördagen så att vi kan lämna barnen i tid och slippa stressa på morgonen.


Nej, nu ska jag läsa lite i min nya bok och sen försöka sova så att jag orkar jobba imorgon.

Natti natti alla här ute.

Av Milla - 29 november 2009 17:12

Säsongens sista liga match gick åt skogen.Vi förlorade,ska bli skönt med ettlitet uppehåll. Men jag kommer inte att hauppehåll egentligen. Imorgon är det korpen,onsdag träning och på söndag väsrmanlandstouren i Västerås. Så det kommer ju att bli endelspel.Sen ska jag försöka spela någon el några Stockholms mästerskap.

Spelade välskapligt idag,men hade kunnat göra bättre. Nu gäller det att träna, träna och åter träna.


Annars har jag inte hunnit göra så mycket mer idag. Men nu ska jag ta mig i kragen och plocka fram adventssakerna, för det har jag inte gjort ännu. Lite måste jag ta fram.

En tvättmaskin ska nog också få snurra. Nu är det ju riktigt kul att tvätta,med en ny maskin som knappt hörs och trokar det mesta påengång.


Sen ska jag ladda för"El classico" det kan man ju inte missa. Bara att hoppas att barnen sover innan så att man får sitta ifred och kolla. Den matchen brukar vara värd att se.


På återseende.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards