Alla inlägg den 15 november 2009

Av Milla - 15 november 2009 21:25

Tog tempen på Mathias ikväll för han kändes lite varm. Jo men visst hade han feber, men inte så mycket. Han ficklite alvedon,bara att hoppas att den är borta imorgon. Skulle behöva vara hemma och fixa lite utan barn imorgon. Har endel jag måste göra innan tisdag närLinn fyller.Men omhan har feber så får han ju självklart vara hemma. Men det är inte kul att ha sjukt barn, massor att göra och maken bortrest. Men det löser sig.


Nu ska jag fortsätta kolla på filmen.

Hoppas att alla har haft en trevlig helg.

Kram på er.

Av Milla - 15 november 2009 15:43

Jag har många gånger önskat att jag hade haft ett syskon. Nu har jag inte det,men vissa vänner och släkt är somsyskon.Tack för det.

När vi fick Linn tänkte jag att jag inte ville ha flera barn,vet att det är många som säger så efter att dom har fött barn, det är ju inte direkt en dans på rosor att göra det. Kan nog hålla med det Babben Larsson sa en gång, "att föda barn är som att skita ut en soffgrupp" Men efter en tid glömmerman hur det var och det är jag glad att jag gjorde. Annars skulle vi ju inte ha Mathias här idag.

Idag har jag setat isoffan och tittat och lyssnat på hur Linn och Mathias har lekt.Linn har varit så himla gullig mot honom. Visst blir hon sur på honom ibland,men så är det ju och han ser upp till sin stora syster och vill göra allt hon gör och att hon ska titta när han vill visa något.


Han är lite trött idag, men det är ju inte så konstigt,han var ju vakem mellan ca 01,20-04,00 sen uppe vid strax efter kl 06. Då får man vara trött.


Hej så länge

Av Milla - 15 november 2009 08:17

Önskar att jag kunde säga att det är en god morgon, men det kan jag inte påstå att det är. Känns som om jag kommer att krascha vilken sekund som helst.Har haft en natt som jag inte vill uppleva igen på väldigt länge. Hade knappt somnat innan Mathias börjar kräkas. Till råga på allt så låg ahn i min säng. Nu ligger allt på altanen i väntan på att få läggas i tvättmaskinen. Men den är upptagen just nu. Fick väl somna om en kort stund vid 4 tiden för att sedan bli väckt vid 6 av Linn. Jocke åkte vid halv 8, då var det bara att stiga upp.

Snart ska jag stoppa in barnen i duschen, Linn ska på kaslas och jag har ännu inte handlat någon present, sen börjar kalaset kl:10. Men jag kommer nog på något.


Jag hoppas att jag kan ta en stödvila på eftermiddan när Jocke har kommit hem.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards