Alla inlägg den 5 november 2009

Av Milla - 5 november 2009 23:14

Har rätt nyss kommit hem från en tävling. Det gick rätt så bra. Sista serien har jag redan glömt att jag spelade. Men annars gick det hyfsat. Mina medspelare gick det bättre för. Hade trevliga bordsspelare, vilket gör att det går lättare att spela när det är lite motigt. En kille O var så himla superduktig. Killen var bara 15 år och spelade som om han ägde banan. Talang som attan.

När jag givk in på bloggen idag så jag att jag hade haft 185 besökare idag bara, fattar det inte. Men det var skit kul, men jag tror att dom blev lite besvikna när dom läste det jag skrivit, men men.

Nu är det snart "slut på veckan, det är dags för fredags mys"


Ser fram emot den här helgen rätt så mycket, på lördag ska jag nog inte föra något särskilt vad jag vet, men på söndag ska jag göra om mig. Ska sitta hårmodell. Lite pirrigt men samtidigt spännande. Man vet ju aldrig hur man kommer att se ut när man kommer därifrån. Kanske grönt hår och snaggad eller rödhårig och ingen anna frisyr eller så ......vi får väl se på söndag om maken tar ut skilsmässa eller om man får godkänt. Det är ju tur att håret växer ut igen.


Min fantasi på maträtter har fått torka. Vet aldrig vad jag ska laga för mat. Skulle vilja ha något riktig smaskigt att sätta tänderna i. Men jag vet inte vad det skulle vara. Kött är ju alltid gott, men det känns som om det hela tiden blir samma sak. Skulle vilja mixa lite mer med olika saker. Vet att jag kommer vara mätt imorgon också, men av vad???

Nu ska jag ta en dusch och sen boa in mig under täcket.

Hoppas på lite bättre väder imorgon, det behöver ju inte regna hela dagen.


Må så gott!!

Kram på er alla

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards