Alla inlägg den 9 november 2009

Av Milla - 9 november 2009 21:40

Nu var bowlingen slut. Anders vann. Men bra spel av flera, S och G blandannat.


ÄNTLIGEN fick HAMMARBY VINNA! Årets mål, den karamellen ska jag suga på ettag.


Har kollat på fotbollsgalan. Inte några direkta överraskningar. Men det brukar det ju inte vara.


Nu är det bara att vänta på att Jocke kommer hem så att man kan få höra lite om spelet i hallen. Är lite tråkigt och sitta och titta på scoring online. Men det hade blivit på tok försent för barnen.


I helgen har vi 2 matcher,men har inte hört ännu om jag får spela, vi får väl se hur det blir med den saken.

Men jag är jä...gt spelsugen.


Nu ska jag taoch slappa lite innan jag tar en dusch.

Av Milla - 9 november 2009 21:13

Ja,det var det verkligen, en upplevelse.

Lämnade barnen till farfar vid 12 tiden. Fick en fika innan jag åkte. Sen mötte jag upp S och vi mötte upp T vid Hötorget. Vi kom lite tidigt, men när vi kom in så fick vi gå därifrån först, för dom var på lunch. Men sen var det bara att sätta sig i en stol och vänta för att se vem som skulle välja en. De flesta hade långt här, jag var den som hade kortast,men jag blev vald direkt, det kändes skönt. Fick en tjej från Halmstad,jätte gullig. Hon frågade hur mycket hon fick göraoch jag talade om att det bara var att köra på, det växer ju ut igen om jag inte skulle vara nöjd. När hon började prata med de som höll i kursen fick jag lite kalla fötter.

- Kanske så som T gjorde på scenen igår.

- Du menar henne som jag färgade lila och gult på?!

-Ja, eller en Rocka Billy stil.

Hjälp tänkte jag. Lila,gult,rockabilly!!!!!!

Men jag är jätte nöjd. Visst hon klippte av enhel del, men det blev jättebra. Jag kan göra en rockabilly frilla,men det kommer jag aldrig att göra.

Skulle helt klart kunna göra om det. Har även 3 färger i håret. Men det syns inte lika mycket.


Nu håller jag på att kolla på online scoring från hallen och kollar hur det går i finalen.

Men jag skriver kanske snart igen, måste se hur det slutar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards