Alla inlägg den 28 november 2009

Av Milla - 28 november 2009 19:36

Har haft fullt upp.Jag var och lämnade Linn på kalas,sen skulle jag in till stan och byta Linns stävlar. trodde att jag hade gott omtid,men men.Först var t-banan försenad i ca 15min.Sen när vi kom fram dit vi skulle så letade jag reda på en kille som hjälpte mig att hitta ett par andra skor.Det fanns otroligt mycke skor. Sen blev jag ju tvungen och kolla om jag hittade några snygga pjuck till mig. Jag hittade några stövlar jag gillade,men tillslut bestämdejag mig för ett par och dom var på rea. Jag betalde HELA 124 kr för dom. Dit ska jag åka flera gånger och kolla på skor. Jag har en stor passion för skor. Älskar att handla skor.


Blev lite sen närjag skulle hämta Linn,men det var ok. Sen åkte vi och handlade mat till kvällen. det fick bli kött,potatis klyftor och sås. Inte helt fel. Nu sitter jag och smuttar på ett glas rött.

Imorgon är det dags för årets sista liga. Det är borta mot Sollentuna. Vi vann hemma mot dom så jag hoppas att det blir en ny vinst imorgon.


Nu ska jag taoch fixa några gipsramar med Linn.

Ha en fortsatt trevlig lördag.

Kramar

Av Milla - 28 november 2009 09:54

Lite ljusare än vad det har varit sista tiden. Men regnet kommer väl snart.


Var hemtill en vän igår på aloe vera party. Det var trevligt.Linn var med.Fick göra en rengöring av ansiktet,det var skönt.Sen fick vi även samaka på några saker som man skulle dricka 2 gånger om dagen för att rensa ut allt skit. Det var en som smakade som tvål,den var inte god. Sen vardet 2 till, den ena var någon nektar och den andra persika. Dom var helt ok. Handlade lite.


Idag är det vissa saker somskagöras. Linn ska på kalas, så vi måste handla en present. Sen åka in till city och byta hennes stävlar hon fick av faster när hon fyllde.


Det är fasiken kalas varje helg nu tycker jag. Kalas i dag, nästa vecka, sen har Linn sitt kalas,dagen efter ett nytt kalas och sen tror jag det var ett till nu i dec. Men men det är väl bara att skratta och vara glad och handla in presenter.

Just ja, jag skain till en affär och handla giops och färg. Har lånat hem2 ramarsomman ska hälla gips i som vi tänkte att vi skulle göra julklappar av. Sen kan man sätta in ett fotografi avbarnen där.Ramarna blir jättefina.


Nu ska jag ta och fixa lite här hemma innan det är dags att handla present.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards