Alla inlägg den 17 november 2009

Av Milla - 17 november 2009 20:33

Nu är alla sjuka. Jocke ligger med huvudvärk och ev feber. Nu har alla varit/blivit sjuka. Det är bara att hoppas att det inte är så långvarit. Men jag mår mycke bättre. Kanske inte hundra, men bättre än igår.


Imorgon ska jag försöka röja lite här hemma. Har börjat med köket. Men det finns enhel del till att röja. Nu kommer ju mamma med en vän påfredag så då måste det ju se bra ut.


Just nu sitter jag och kollar på Hells kitchen, fy bubblan för att jobba för ensån människa. Menuten honomskulle det ju inte vara något program.


Nu sover båda barnen och jag ska sitta här ettag och ha det lite skönt. Imorgon kommer Jocke hem det ska bli skönt.  Jag kommer inte att träna imorgon, kan inte åka dit med Linn som har feber och Jocke är inte hemma,så jag får ta det på torsdag istället.


Nu ska jag kolla klart på tv.













''''''

Av Milla - 17 november 2009 10:27

Det var tur att Jocke skulle åka iväg på en utbildning i några dagar, för här hemma skulle han inte vilja vara. Mathias spydde i lördags och sen har han haft feber. Igår var det min tur att köra gustavsbergsbussen och sen kom det från andra ändan, fick lov att ringa till svärmor och kolla om hon kunde komma hit och hjälpa mig, hon hann bara komma hit och jag gick ner och la mig i lillstugan. När hon komner berättade hon att Linn också spytt. Så nu är det inge kul att heta Christensen vill jag lova. Men det som är skönt är att Mathias är frisk nu. Jag är helt matt i kroppen och den värker. Men jag har iallafall fått i mig lite blåbärssoppa.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards