Alla inlägg den 2 november 2009

Av Milla - 2 november 2009 21:46

Jocke ringde till jobbet vid 16 tiden och berätta att en bana pajat så att han behövde laga den och sen ville Å att han skulle vara kvar under tävlingen. Så nu sitter jag här själv igen. Trodde att jag skulle ha sällskap den här veckan hemma,men men.

Nyss kom den lilla upp och höll på att skrämma livet ur mig. Hörde inte att han kom,rätt som det var stod han bara där. Men jag kan förstå att han vaknade.Inget litet lass i blöjan.

idag började vi med tema vecka kroppen i skolan. jag skulle ha en grupp men jag kan tala om att sämre organiserat tema arbete har jag aldrig varit med om. Har inte fått någon info om vad jag ska prata om alls knappt.

Vi pratade endel förra måndagen, men det har ändrats endel sedan dess.Sen skulle lärarna planera idag mellan 12-14 men inte fick jag reda på något idag heller inför i morgon. Så nu vet jag fortfarande inte vad jag ska göra imorgon kl:08,30. lite dåligt tycker jag. Men jag löser det nog, brukar hitta någon bra lösning.


Ikväll har vi haft det riktigt mysigt här hemma. Knappt haft en lampa på. bara en massa levande ljus och så. Men nu hoppas jag snart att min beställning kommer snart. Börjar sina med ljus. Men dom kommer nog vilken dag som helst.


Nu har min kära make varit på jobbet i ca 13½ timme, undra när han tänkt komma hem eller när hans chef tycker att hans pass är avslutat. Börjar tröttna på det här ibland.

Kvällsvecka hade han förra veckan och inte den här.

Nej, nu ska jag sluta gnälla. Blev lite mycke med gnäll den här gången. Men det måste ju komma ut ibland det med.


Nu ska jag kolla lite på tv innan jag går och sover.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards