Alla inlägg den 18 november 2009

Av Milla - 18 november 2009 20:35

När jag gick här hemma och städade idag satte jag på spotify och var lite nostalgisk. Jag lyssande på mycket gamal musik såsom noice, gamla uggla låtar m.m Det var så himla längesen man lyssnade på det. Men det är helt otroligt att man kommer ihåg de flesta texterna. Tur att det bara var barnen hemma som behövde höra mig sjunga med. Med det förstås,dom var mest inne på Linns rum med stängd dörr. Dom tyckte nog att det lät hemskt fast dom är så väluppfostrade att dom inte sa något ;)


Nu har mannnen kommit hem. Han mår lite bättre och har kunnat käkat lite iallafall. Hoppas att han mår bättre imorgon.


Just nu  håller jag tummarna för en person jag har lärt känna här på bloggen. Hon ska få transplantation ikväll. 24år och har varit med om mycke mer än vad vissa någonsin kommer att vara med om. Men det är inte så trevliga saker hon har varit med om. Jag hoppas att transplantationen kommer att lyckas och att allt vänder.


Nu ska jag kolla på fotboll när Sverige vinner.

Av Milla - 18 november 2009 14:54

just nu tar jag en liten paus i soffan. Känner att man är lite darrig på benen efter det kroppen har varit med om. Har gjort rent hela köket, plockat in rena kläder i garderoberna och nu är det snart vardagsrummets tur,men först måste jag ta igen mig några minuter.

Men det känns skönt att ha gjort endel, ska ta och rensa lite bland Mathias leksaker innan jag tar itu med vardagsrummet.


Linn har varit supergullig mot lillebror. Hon försöker lära honom vissa saker, endel för svåra men andra funkar. Hon låter honomkomma in på hennes rumoch leka, frågar vad han vill titta på för film inne hos henne m.m Det är helt underbart och se och höra. Det värmer i en mammas hjärta att se och höra dom. Mathias ser upp till henne som bara den.


Ska prova och dricka lite kaffe, ska bli kul och se vad magensäger om det,men just nu struntar jag i vad den säger för resten av minkropp skriker efter det.


Vi hörs lite senare.

Av Milla - 18 november 2009 08:00

Idag mår vi lite bättre, iallafall vi som är hemma. Har fått sovmorgon, vilket inte är så vanligt när man är hemma med båda barnen. mathias är så pass pigg att han kommer att få gå till dagis imorgon. Men Linn har fortfarande feber så hon får vara kvar hemma några dagar. mathias var ju den som blev sjuk först av oss alla. Hur Jocke mår vet jag inte, har inte pratat med honom idag. Jag hoppas att han kan vara med på kursen idag och att han mår bättre.

Idag ska ta och plocka lite mer här hemma, det ska bli skönt när vi får klart med nya rummet så Mathias alla leksaker kommer bort från vardagsrummet.

Men jag ska ställa bort dom nu på något ställe så att man kan röra sig lite friare här inne.

Nu är det dags förfrukost.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards