Alla inlägg den 1 november 2009

Av Milla - 1 november 2009 21:38

Igår hade vi lite festligheter i bowlinghallen, maskerad och lite bowlingspel och trevligt. När klockan började närma sig 01 så åkte vi vidare till en fest här hemma i krogarna. Det var en MC fest. Hel mysigt fixat med live band på ett ställe och disco på ett annat ställe. Men Jocke och jag var inte kvar länge kanske 45 min sen tog vi en skön promenad hem. I morse var det bara att slå upp ögonen strax efter 6.

Mamma åkte hem idag och det är med blandade känskor som jag lämnade henne vid tunnelbanan. Det är skönt att få vara själva men samtidigt mysigt att ha henne här, särskilt när Jocke jobbar kväll, då får man hjälp med barnen och man är inte själv på kvällen.

Spelade tävling i hallen ikväll, men det gick käpp rätt åt hel....

Nu är det bara att ladda om inför ny tävling på torsdag, det kan inte gå sämre då


Bara att GRATULERA AIK till SM guldet. Hann se andra halvlek, men den var riktigt intressant att kolla på. Det var underhållande. Nu får man väl blicka framåt och hoppas på att Hammarby ser till att fixa folk på posterna som behöver tllsättas och att dom gör det med omsorg så att vi snabbt tar oss tillbaka till allsvenskan.


Nu ska jag ta och beställa lite ny musik.Så att jag har lite nytt att lyssna på i bilen.


Hörs snart igen.



                                            

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards