Alla inlägg den 13 november 2009

Av Milla - 13 november 2009 19:57

Är nu ledig i 5 dagar. Ska bli så himla skönt. Jag har gjort mig förtjänt av att vara ledig. Det har ju varit en himla omställning att byta jobb. Från att ha haft 24 elever på hela skolan till 53 i en klass. Men det är kul. Men jag skulle ljuga om det inte ska bli skönt att vara ledig.


Igår skulle jag ha varit iväg med mina gamla arbetskamrater ut och ätit, men det blev inte så. Får följa med nästsa gång. man kan ju inte vara med på allt fast man vill. Men det hade varit kul att träffa A, det var ju ett tag sedan jag träffade henne. Men jag får ta och ringa henne och ta en fika.


Idag skulle en som jag har fått kontakt med här på bloggen opereras. Jag kan lova att jag inte kommer att gnälla över mina krämpor efter att jag har följt hennes liv. Stackars människa. Jag hoppas att operationen har gått bra för henne. Jag har tänkt på henne väldigt mycket idag och hållt både mina tummar och tår för henne. Om du/när du läser detta ska du veta detta. Jag hoppas att du kommer att bli bättre för varje dag som går nu och jag kommer att fortsätta höra av mig till dig. Keep on fighting, du klarar det!!!!!!


Nu kollar jag på idol med Linn bredvid mig i soffan. Mathias har kastat in handduken för dagen.

Jocke håller på med sin dator,han tycker inte att det är så himla kul att kolla på idol,men jag frågade snällt om vi kunde sätta på det och det var ok. Han hade tur för han fick kolla på bowling på eurosport först.


Nu ska jag kolla vidare.

Hej så länge och jag hoppas att jag ser ett livsteckensnart. Jag vet att dig som jag menar känner igen sig.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards