Alla inlägg den 25 november 2009

Av Milla - 25 november 2009 23:10

På jobbet idag hade jag inget tålamod alls.Men det var jag inte ensam om.Det var 2 till. Men jag hoppas att det är bättre med det imorgon.

Men dagen gick bra.

Jag har iallafall gjort en person glad idag. Ringde till P och frågadeom han kunde tänka sig att jobba som vikarie hos oss. Då blir det ju en liten inkost medans han väntar på jobb. Vi får väl se vad som händer.


Tränade själv först 1 timme innan juniorerna. Det gick ganske bra. Sen var det juniorern i 1 timme. Sen tränade jag i nästan 30 min till, innan det blev dags att rulla hemåt. Målaren kom och målade sista gången, så nu är det klart. Hoppas att vi kan flytta in allt innan helgen, skulle vara så skönt.

Skulle vara bra att få nästan färdigt innan söndag. Ska försöka fixa till lite här hemma innan första advent, sen är det ju årets sista liga på söndag. Hade lite problem med att få barnvakt,men det har löst sig, Tack P!!

Hoppas att det blir vinst då, det skulle vara så himla skönt att få avsluta med en vinst innan uppehållet. Men det är ju klart att det blir det. Alltid roligare att ha en vinst i bagaget.

Nu ropar min kudde på mig.


Må så gott allihopa.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards