Alla inlägg den 7 november 2009

Av Milla - 7 november 2009 17:40

Var ner till hallen en sväng och kollade Hovslaget. Några gick riktigt bra. Sen blev det en sväng till Solna för att handla farsdagspresent. Det blidde ett par nya gympa dojjor. Ingen slips här heller. Sen har jag velat byta mobil ettag, men mitt abonnemang går inte ut förrens i dec, men idag så var det en trevligtjej som hjälpte mig, så det blev en telefon. S var med mig och hon slog till på en ny telefon hon med.


Nu sitter jag i soffan med M och L leker på sitt rum. Har precis tänt lite ljus och har det mysigt.


Nu sitter jag och väntar på att maken ska komma hem så att vi kan äta och dricka gott.


Hörs kanske lite senare

Av Milla - 7 november 2009 08:29

Hösten är ju så grå och tråkigt. Regnet hänger i luften hela tiden. Den är fin med alla färger på träden men det är allt. Annars tycker jag hösten är trist.


var in och kollade på tävlingsresultatet, det var 2 som hade gått om oss. Det är 3 starter till idag så vi får väl se hur det går.


Har ett barn som håller på att trycka på alla knappar när jag försöker skriva, så det går inte så bra. Det tar en evig tid att skriva.


Nu ska jag ta och äta lite sen åka till hallen och kolla hur det går i Hovslaget.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards