Alla inlägg den 30 november 2009

Av Milla - 30 november 2009 22:32

Efter jobbet,som var en helt vanlig dag fast lite lugnare,så var det dags att spela lite korp igen. Det var personal lag från hallen vi spelade i.Det gick riktigt bra. Fick ihop 612 på 3 serier. Ett bra snitt om jag får säga det själv och det får jag.Fick ett tips av T,tack så mycket,skakomma ihåg det till nästa träning och match.


Jobbet idagvar lite lugnare än vad det brukar,även fast det var måndag. Våran lite stöknisse har fått lite "time out" från sina klasskamrater eller om man vill tvärt om,klasskamraterna har fått timeout rån honom.Det är bara att hoppas att det kommer att fungera bra.


Igår komstakarna fram och man ser även botten på tvättkorgen Äntligen,det var ett tag sedan det hände.


När jag kom hemfrån korpen idag,kunde jag först intehitta resten av familjen.Alla dörrar in till sovrummen var stängde.Jag troddeju givetvis att Mathias sov och dörren in dit var stängd för det,dörren in till Linn var också stängd så dåtrodde jag att Jocke var däroch läste förhenne,men inte då.Gick då tillbaka till "vårat" sovrum,men ingen var där heller.Det var helt tyst. Då öppnade jag dörren in till våratnya sovrumoch där var alla.Ett under att Mathias kunde vara tyst,han brukar alltid ropa närman kommer hem. Så nu stårvåran säng där och inatt blir första natten i nya rummet. Trevligt trevligt.


Nej,läge för en dusch och sedan sängen.

Natti natti alla

P.s Tack Noch S för en trevlig stund nere på banorna D.S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards