Alla inlägg den 12 november 2009

Av Milla - 12 november 2009 21:51

Hur kan man vara trött för jämnan? Just nu känns det som om jag skulle kunna sova hur mycket som helst. Men nu har jag bara en dag kvar att jobba, sen är jag ledig i 5 dagar. Jocke ska på utbildning må-on så då är det bara jag och barnen, så då har jag tagit semester. Hade 15 sparade dagar, så det var bara att passa på. Sen kommer jag nog att vara ledig vid jul också. Skönt ska det iallafall bli.


Är fortfarande inte helt kry från min förkylning. Hostan har blivit värre men snuvan har blivit bättre. Nu får det vara slut på förkylning, inge roligt längre.


imorgon ska Linn vaccinera sig. Hoppas att hon kommer att må lika bra som jag gjorde efter osh slipper ev biverkningar. Jocke följer med henne så får hon gå hem efter det så hämtar jag Mathias när jag slutar, så får dom 2 ha lite pappa Linn kvalitetstid med varandra. Nu ikväll när jag var och nattade mathias så spelade dom kort ett tag.


I helgen har vi dubbel borta. Till första matchen har vi ingen reserv, det kommer nog att gå bra iallafall. Skulle vara skönt med en vinst mot ön, men det kommer nog bli tufft att vinna där när både J och Ni är borta. Men det är bara att kämpa på så kan det gå. Hihi jag rimmade ju!


Ikväll ska jag försöka komma isäng innan kl:24.

Tvättmaskinen går som en klocka. Det finns många finesser på den. Man hör nästan inte att den är på vilket är toppen. jocke tvättade 3 maskiner igår, men det är många kvar att tvätta. Men i början på nästa vecka kommer korgen att vara tom. SÅ SKÖNT KOMMER DET ATT VARA!!


Nu ska jag ta och gå och sova snart.

Sköt om er alla

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards