Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Milla - 31 oktober 2009 00:03

Hur kan det få plats så mycket äckligt snor i näsan? Jobbigt att andas, rinner, känns tjockt och man kan inte prata normalt. Det enda som jag tycker är bra med att vara snorig är att det är skönt att nysa. Inte så ofta och många gånger i sträck men ibland. Men jag hatar när man ska somna och så ligger man på sidan, sen måste man vända sig och precis när man ska somna måste man byta sida igen för då är "borren som ligger närmast kudden fullt igentäppt och det kommer inte det minsta luft ut igenom det. Hatar, hatar åter hatar.


Idag var det en supeerskön dag på jobbet. Trevlig också för den delen. Vi hade 12 barn och så skulle vi ha lite halloween kul, så efter maten så fick dom popcorn och kolla på film. Medan vi i personalen hade handlat på grillen och käkade tillsammans. Det var riktigt trevligt. Det är inte så ofta vi får chansen att sitta tillsammans avdelningarna och umgås.


Nu ska jag ta och umgås lite med min kära make som rätt nyligen har kommit hem från jobbet.


Kram kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards