Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Milla - 4 oktober 2009 22:05

Farmor ringde igår och undrade om barnen kunde komma förbi ettag i morgon, visst varför inte.

Så imorse var det först en sväng till Hässelby, sen hallen för B-lags match, sen lite shopping i Solna, sen mathandling på City gross och sen hem för att rapportera in 2 matchresultat och sätta på tvättmaskinen. Efter det blev det några minuter i soffan inna resten av familjen kom hem. Då var det dags att börja laga mat och leka lite. Men nu sover barnen och jag ska snart hänga tvätt och ta en dusch innan jag lägger mig.

Det var den här söndagen det. Känns knappt att den här dagen har varit, det har snurrat på rätt bra.

Matchen idag vann vi inte, men Hammarby gjorde det. Skönt, skönt. Nu är det bar4a att hoppas att en väckarklocka har ringt och det riktigt högt så att dom kan vinna några mer av de sista matcherna så att dom slipper åka ur och får kvala istället. Men det återstår att se. Dom kanske inte klarar av kvalet heller och åker ner i superettan iallafall. Men jag håller både tummar och tår att dom klarar sig.


Imorgon börjar en ny arbetsvecka och Jocke har kvällspassen så då blir det många ensamma timmar. Ibland är det skönt, men ibland riktigt långtråkigt. Barnen brukar vara snälla när jag är själv med dom, bara att hoppas att dom är det nu också.


Fick tillbaka mitt örhänge idag som jag hade lämnat in och som tur var slapp jag betala, var lite rädd för att jag skulle få göra det för att jag inte hade något kvitto eftersom det var en present. men hade jag fått betala så hade jag talat om vad jag tycker. Dom var inte gratis direkt. Fick dom i födelsedagspresent. 625 kr st, då borde dom hålla bättre. Men det gick ju vägen den här gången.


Hoppas på en skön vecka på jobbet denna vecka.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards