Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Milla - 7 oktober 2009 22:51

skulle sitta fint. Just nu känns det som om jag skulle kunna göra som björnarna gör, gå i ide.


Imorgon är det öppethus på Linns skola mellan kl:17-19. Känner att jag skulle behöva gå dit en stund, både för min egen skull och för Linns. Ofta får hennes saker lämnas åt sidan för att det är annat som känns viktigare. Sen är det personalfest med bowlingpersonalen. Slutar jobbet kl:16,30 och börjar igen på fredag kl:07,00. Jag är inte sugen på personalfest alls. jag hoppas att det inte blir så sent iallafall. Men jag har fått lite info om festen, och det är att aktiviteten skall vara klar vid ca 22 tiden. Men det vet man ju hur det brukar vara. Räknar med att det blir ca kl:23 istället.

Men det känns som om jag kommer senare. Pratade lite med Jocke idag om det som sker på Linns skola och han tyckte att jag skulle skita idet, men det känns som om jag inte kommer att göra det. dels vill jag träffa hennes klasskamrater och dels vill jag veta vilka deras föräldrar är. Känns som om det är rätt så viktigt att veta vilka hon är hos om hon vill hem till någon och leka. Hon har varit till en av tjejerna och jag har pratat med hennes mamma, men jag vet inte ens hur hon ser ut. Det kan ju vara bra.


Just nu känns det som om jag sitter och kollar dubbelt, så himla trött är jag. Skulle verkligen behöva sova i flera dagar känns det som. Men det funkar inte. Hoppas bara att det blir en skön nattsömn inatt, när jag väl kommer ner i sägen och somnar.

På lördag bär det av till Sala för festligheter, men vilka vet jag inte. Men jag hoppas att det blir trevligt, men det blir det säkert.


Nej, nu måste jag verkligen sova.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards