Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Milla - 25 oktober 2009 23:11

Jag har varit in till city och handlat lite till halloween, jag lär ju inte vinna, men det spelar ingen roll, huvudsaken är att man har kul. Det gäller denna tävling, snackar vi liga är huvudsaken att vinna.


Förlåt igen N, det kommer inte att upprepas, du vet vad jag menar och ja vi har "pratat" om det, men det hindrar mig inte från att skämmas, men det ska jag göra.


Mamma är här på besök,mötte henne vid tåget. Hon kommer att stanna tills nästa söndag.


Sitter i soffan och funderar lite på mitt samtal på tisdag. Det finns så mycket jag skulle vilja ta upp, men jag vet att det inte kommer att komma ur hälften av det, men det skulle behövas. Jag får försöka. Jag får ladda imorgon för det. Har jag möjlighet kan jag ta upp vissa utav sakerna imorgon när vi har studiedag, då kommer vi på avdelningen att sitta tillsammans själva endel. Men jag känner också att jag är ny på den här skolan och vet inte om det kommer till sin rätt att ventilera sig på alla plan. Men det löser sig nog.


Skulle vilja spela en tävling som går i hallen, men vet inte när jag ska få tid med det. Jag får försöka få till det. Skulle behöva spela lite mer tävlingar så man får lite mer träning.


Har inte så mycket mer att skriva om så jag rundar av nu.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards