Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Milla - 14 oktober 2009 22:12

Idag när jag kom till jobbet så fick jag höra lite konstiga saker. En som jobbar på en annan avd hade träffat en som jobbar med mig som beklagade sig (inget ovanligt) om än det ena än det andra. Då sa den som jobbar på den andra avd

- Men Kamilla kan väl ta dina lektioner om det är lättare.

Den jag jobbar med tappade hakan i ca 20 sek, men tror du hon kan det?

- Varför inte svarade den andra?

- Jag vet inte, det vill nog inte de andra att hon gör, svade hon.

Det jag kan säga är TACK FÖR FÖRTROEDET säger jag.

Jag hade samma lektioner på andra skolan som hon har här nu, varför skulle jag inte klara det? Hon är så jä... rädd att jag ska ta och göra det bättre än vad hon gör. Hennes ord är skolans lag känns det som ibland. Men nu har jag nog kommit på en lösning.... Jag ska ev börja plugga på distans, måste bara få godkännande från rektorn. Hon var inte där idag, men jag ska söka upp henne imorgon bitti. Det är bara att hålla tummarna. Jag ska leta reda på henne det första jag gör i morgon bitti.

Det är jag och 2 till som är intresserade.


Nu ska jag kolla klart på den troligtvis inte avgörade fotbollsmatchen. Sverige är borta som det ser ut, om det inte sker ett mirakel.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards