Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Milla - 20 oktober 2009 21:59

Dagen började kanske inte så bra när jag hade kommit till jobbet, men det var inte mitt fel.

Vi har ju ett barn där jag jobbar som vi alla tycker är "lite jobbig", nu är den eleven sjuk och hela klassen är totalt annorlunda. Det är en sån enorm skillnad. Så idag kom en annan personal till oss och pratade med en lärare och frågade hur vi hade det, min kollega bröt ihop totalt, stackarn. Vi får nu handledning, men förra gången tyckte jag att det kändes totalt värdelöst. Får se om det blir bättre imorgon. Men vi vet inte hur vi ska gå vidare med det här. VIssa i våran personalgrupp tycker att det funkar, men jag undrar om den personen tycker det egentligen, jag tror att den har svårt att acceptera att "vi" inte lyckas. Jag kan ta det att vi går bet här, men jag tror inte att den gör det.


Imorgon fyller Mathias 2 år, det känns som om tiden bara flyger fram. Det kommer inte att bli så mycket firande av honom imorgon utan vi tar det på fredag istället. Känns skönare att göra så. Men VI kommer ju självklart att fira honom i morgon och på dagis blir det glass efter maten. Den ligger där i frysen och väntar ;)


Nu börjar det bli dags att sova, så hej för idag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards