Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Milla - 24 oktober 2009 21:20

Det blev en rätt så enkel vinst mot Sollentuna måste jag säga. Ledde med 4-0 efter första, efter andra stod det ännu mer och efter 3:dje var det klart. Spelade väl inte super, men jag är nöjd att jag spärrade bra idag. Det var lite fattigt med strikar. Men det är bara att ta nya tag. Nu är det uppehåll i 2 veckor, vilket faktiskt är riktigt skönt. Ska försöka få lite hjälp med lite extra träning.

Nu sover barnen och jag ska faktiskt ta med min bok ner i badkaret och mysa med lite levade ljus och min braiga bok.

Pratade med min lilla kusin idag, vi har fått otroligt bra kontakt, både hon och jag och hennes syster och jag, vilket jag tycker är superkul. Det skiljer ju en massa år men vi har otroligt kul ihop ändå. Dom ska komma hit och hälsa på snart, det ska bli trevligt.


Nej, nu ropar badet på mig att jag ska komma ;)


Tack alla duktiga lagkamrater för vinsten idag.

Av Milla - 24 oktober 2009 10:15

Sitter och väntar på att få åka ner till hallen för att spela liga match.

Många människor säger att dom mår bra, fast dom egentligen inte gör det. Hur kommer det säg? Jag gör samma sak själv, det tror jag att alla gör. Skulle man en gång säga att man inte mår bra är det som om hela världen stannar upp. Man förväntas att säga att man mår bra. Nu har jag bestämt mig för att jag ska säga som det är om någon frågar mig. Jag tjänar inget på att säga att jag mår bra om jag inte gör det, kanske tjänar jag mer på att säga som det är istället. Det får tiden utvisa.


En av mina vänner har det rätt så tufft just nu. Hon är stark, men jag hoppas att hon kommer att tala om för mig om hon inte mår bra istället för att säga att det är ok. Jag antar att man gör det för att man tror att den som frågar har nog med sina egena problem. Men om man frågar så får man "skylla" sig själv om man får höra att personen man frågar inte mår bra. Har man då egna problem så får man ta det, annars får man väl strunta i att fråga.


Nu ska jag ta och ladda med lite schysst musik och sen iväg och ta hem en vinst. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards