Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Milla - 19 oktober 2009 21:54

Nu sitter jag i soffan och vet inte vad jag ska göra. Efter jobbet var det AP-träff. Vi hade bara gemensamt i ca 30 min sen hade vi data med L. Direkt efter det var det ner till hallen för att spela korpen, Jocke spelade före,sen hem med 2 trötta barn. Linn var duktig och somnade inte i bilen hem, men det gjorde Mathias. Nu sover båda gott.

Sitter och kollar runt lite i huset, Jocke är och kollar på bowling. Jag undrar vad han har gjort här hemma idag. Jag kan inte se att han har byggt något, diskmaskinen är inte urplockad och det som ska in i diskmasinen står kvr på bänken. Trodde nog att de 2 sista sakerna skulle vara gjorda när han har varit ledig idag, men icke sa nicke. Han kan ju ha varit iväg på data jobb, vad vet jag, får väålo fråga när han kommer hem om jag fortfarande är vaken då.


Korpen, hur gick det? Jag vet faktiskt inte. Menb jag tror att vi vann, men ja är inte helt säker.


Igår när jag var och kollade på min kusin, så kände jag att det skulle vara kul att ha vissa av mina släktingar här i krokarna. Men det är ju inte så långt att åka att hälsa på. Kommer aldrig att glömma första gången hon var här och hälsade på. Kommer inte riktigt ihåg hur gamal hon var, men vi var inne i city och handlade. Helt spontant frågar hon:

- Milla finns det fler kända människor sonm bor här mer än Göran Person?

Tror nog dom hade pratat om de olika partierna som vi har i sverige just då. :)


Vet inte om jag ska gå oc lägga mig eller oma jag ska ta och slappa lite mer i soffan. Men det skulle vara rätt så skönt att krypa ner i sängen, ligga och läsa lite och ta en stund på spikmattan. Men först ska jag ta och plocka ur disken så att jag kan stoppa in den smutsiga.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards