Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Milla - 13 oktober 2009 21:56

Så var det dags för årets första föräldramöte på dagis. Brukar tycka att det är rätt så menigslöst att sitta på sådana möten, men det ikväll var riktigt roligt. Det var en härlig grupp människor och det skojades friskt. Många sköna kommentarer fälldes ikväll. Ibland blev jag nästan generad. Jag hoppas att vi kommer att följas åt många år framöver.

Snart börjar mitt tv program. Men jag måste ner i reklampausen för att starta torktumlaren. Fan vad jag hatar att tvätta. Jag fattar inte att tvättkorgen kan vara full jämt. Skulle vilja ha en hustomte som tvätta, vek och la tillbaka in i garderoben.


Imorgon ska vi få lite handledning på jobbet ang våran lite stökiga elev. Jag hoppas att det kommer att ge lite mer kött på benen, men det känns inte som så, men jag hoppas att jag har fel. Han börjar suga lite must ur en. Jag vet inte hur länge till jag orkar försöka vara till lags för honom. Det känns lättare att lämna honom till de andra i arbetslaget, men det känns inte så schysst när jag vet att 2 till känner som mig. Jag har aldrig mött någon som denna elev. Men någon gång ska väl vara den första. Ska bli skönt att ha medarbetar samtal snart.

Jag hoppas att morgonens möte/handledning ger mig mycket.


Nu börjar den kalla tråkiga tiden närma sig med stormsteg. Jag hatar att frysa och det gör jag mycket nu. Mörkt, grått, vått och kladdigt.


Imorgon är det träning igen. Hoppas att den går bra.


Ska försöka hinna rensa lite kläder till imorgon så att jag kan ta med det ner till träningen och ge bort, bättre att det kommer till nytta än ligger här och tar plats.


Nu ska jag kolla på H K.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards