Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Milla - 17 oktober 2009 16:46

Körde barnen till farmor innan jag skulle åka och hämta fruktkorgen som vi har blivit sponsrade med. Men när jag kommer och ska hämta korgen så är det bortglömt. Jag sa att vi skulle skita i det, men dom frågade om jag kunde fixa det själv. Visst sa jag, men jag tyckte det var lite pinsamt att gå och lägga saker i en korg och sedan gå därifrån. Men det gick bra.

När jag kom till hallen så var jag lite småstressad, men det gick bra. Vi vann med 11-9, det var jämt och spännande. Inför sista så stod det 9-6. Det såg lite mörkt ut en bit in på sista serien. Vi låg under med 5-0, men vi lyckades vända och vinna. Ett bord vann vi med 1 poäng och N;s och mitt bord lyckades vi vinna med 3 poäng. Tack N för att du avslutade med en trippel!

Nu har Linn en kompis här, men hon kommer att bli hämtad snart, skönt om jag ska vara helt ärlig. Sen blir det taco ikväll. Jag kommer även att fira segern med 1 el 2 el öl och kanske en grogg eller whiskey. Det tycker jag att jag har gjort mig förtjänt av.

Håller på att plocka lite här hemma, det ska bli skönt när rummet är färdigt så man slipper vissa leksaker i vardagsrummet.

Får se om jag orkar skriva mer ikväll, annars hör jag av mig imorgon igen.


Kram på er alla!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards