Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Milla - 2 oktober 2009 21:31

Sitter i soffan och har försökt titta på Idol, men det har gått sådär. Barbeb har lekt,bråkat och stojat,jocke har snickrat,borrat,sågat, sen mitt i allt kom Linn och sa att hon ville gå och sova, men att jag skulle läsa för henne. Så det blev till att gå in på hennes rum och läsa lite. Men det gör inget. Nu håller jag på att slöar i soffan.


Mamma åkte hem idag, hon skulle ha åkt hem i tisdags istället, men var snäll och var kvar tills idag fetersom Mathias var sjuk så kunde jag jobba istället, vilket var guld värt för mig. Man kan ibland bli så hoimla trött på sina föräldrar, men innerst inner älskar man dom ändå. Sen när man bara har den ena föräldren kvar i livet så är det ibland med lite blandade känslor man blir arg. Man vill inte bli arg, men det blir så fel ibland. Men jag älskar min mamma och när hon tjatar och gnäller och kommer med kommentarer man inte gillar, så menar hon egentligen bara väl.


Imorgon är det dags för liga igen. Sen ska jag även spela på söndag i b eller c laget, vet inte i vilket, men det kvittar. Det var många som skulle dubbla.


Nu ska jag bara krypa ner i soffan och mysa.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards