Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Milla - 6 oktober 2009 21:27

Idag efter lunch hade vi aktivitetsdag, eftersom det var studiedag. Jag var ute från kl:10,50-14,45 då hade jag fått nog av frisk luft för dagen. Tur att det var skapligt väder och inte så kallt. Det kommer att bli något liknade imorgon med för då har vi friidrottsdag. Jag vet inte om jag tycker att det är så smart att lägga dagarna efter varandra, men det är ju inte jag som har planerat dom.

Dagen flöt på bra, men vi har nog lärt oss lite inför nästa gång det kommer att bli något liknade.

När jobbet var klart för dagen var det bara att släng sig in i bilen för att hämta barnen, deras fritids respektive dagis hade tidig stägning pga apt. Men det var inga problem att hinna. Hade inte så stor ork med att laga någon riktig middag, så det fick bli färdiga köttbullar och makaroner, det går alltid hem.


Nu sover båda liven så jag har lite tid för mig själv så jag ska ta och fila bort mina dekorationer på naglarna och sedan krypa ner i sägen och kolla på mitt program. Efter det kommer jag nog att få besök av John Blund. Är helt slut nu om kvällarna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards