Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Milla - 9 oktober 2009 23:53

Vänskap


Vissa vänner behöver man inte prata med varje dag,vecka eller månad.

Man vet att dom finns där när man än hör av sig.

Vissa kanske man inte pratar med oftare än 1 gång i kvartalet, eller ännu längre emellan,

men ofta tar man vid där man slutade.

Men man vet att dom finns där.

Jag har vissa sådana vänner, sen har jag vänner som jag pratar med flera gånger varje vecka.

Jag är lyckligt lottad som har många vänner, nära och kära.

Jag kanske inte visar så ofta att jag verkligen tycker om er,

men jag hoppas att ni vet om det.

Många gånger har jag beklagat mig, gråtit skällt och klagat,

ni har lyssnat.

Jag hoppas att ni vet att jag gör det samma för er om det behövs.

Jag är LYCKLIGT LOTTAD.


Idag har dagen bara sprungit förbi, vet knappt vart den har tagit vägen. Efter jobbet var det simskola, näst sista gången. Men kommer nog att låta Linn fortsätta om hon vill och det hoppas jag hon vill.

Imorgon bär det av till Sala på hemligt öventyr. Ska bli spännande. Det enda jag vet är att vi ska vara hos min älskade morbror kl:11,00 för att sedan göra något, sen blir det att umgås med mamma i några timmar innan vi ska på middag med morbror och familj. Det är bröllopspresenten från dom. Ska bli kul.


Nu ska jag snart runda av den här dagen, men först ska jag dricka upp ölen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards