Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Milla - 5 oktober 2009 21:38

Då har veckans första dag snart passerat. Imorgon har vi studiedag,på eftermiddagen ska vi ha lite aktiviterer för barnen som är på fritids. Hoppas bara att vädret blir okej. Håller just nu på denna vecka att kolla hur mycket jag går på jobbert, för skojs skull. Idag blev det 8006 steg på arbetet. jag vet att det varierar vecka för vecka och dag för dag, men tyckte att det kunde vara kul att kolla hur många steg det blir. Jag har inte använt den hemma alltså.


Har haft en rätt skön kväll här hemma med barnen. Dom har spelat wii, eller rättare sagt Linn har spelat själv och när det var mathias tur så höll han i kontrollen sen fick jag hjälpa honom. Boxningen klarar han av själv, men nu skulle han spela bowling, då blev det problem. Han är bowlingskadad stackars barn. Spelar han inte bowling på wii så tar han en innebandyboll, vanlig boll eller ettav sina små plast bowlingklot (Linns gamla) och spelar bowling mot Linns dörr, sen kommer han med handen upp och säger strike så ska man ge honom high five. Vad månne det bli av honom.


Ska snart lägga mig på spikmattan en stund inna jag somnar för kvällen, tidig morgon imorgon. Skulle vilja läsa lite i min bok också, men jag vet inte om jag orkar det, vi får se.


Känner mig lite låg, men det beror nog på min igentäppta näsa. Hoppas att det slutar snart så att det blir lite lättare.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards