Alla inlägg den 16 december 2009

Av Milla - 16 december 2009 22:38

Jag har haft fullt upp här hemma på kvällarna med en massa saker. Har inte haft ork eller lust att blogga. Men gör ett litet försök nu.

Har skruvat ihop en ny säng till Linn,tvättat,städatoch försökt att få allt att gå ihop.Men nu är jag helt slut.

Det är ju endel att stå i på jobbet så här i slutet på terminen. Pysse och annat.


Idag hade vi julslagning på bowlingen,men det gick inte alls bra för mig. Dels gjorde min tumme grymt ont,skulle nog inte ha spelat,men det som inte dödar det härdar. Men ska försöka träna lite i helgen. Skulle behöva det. Samtidigt skulle nog min tumme behöva vila så att det inte gör så jä..a ont i den.


När jag kom hemikväll kände jag att Mathias var varm,så jag kollade tempen på honom, 38,6. Bara att ge alvedon och ringa Å och tala om att jag måste vabba imorgon. Inte det jag ville nu. Men men.

Just nu känns mitt liv piss. Fattade att han skulle bli hängig eftersom han är lite snorig och har hostat endel.


Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och dra täcket över huvudet och hoppas att morgondagen blir bättre.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards