Alla inlägg den 8 december 2009

Av Milla - 8 december 2009 22:02

det är vad min dag har varit full av. Roligt men lite stressigt. Det ärintelätt att hinna med alla när dom vill ha hjälp samtidigt. Men det gick riktigt bra. Nu har jaginte så många kvar som ska måla ramar och sen är det klart. Ska bli skönt när det är klart.men ramarna blir riktigt fina.

Idag har jag varit på ljusparty igen. Men den här gången blev detinteförså mycket. Men jag passade på att handla några julklappar. Så nu är några avklarade.

Imorgon skaJocke hämta den andra garderoben.Han hittade 1 till likadan som den första. Så det kommer attblibrai nya rummet närvi väl blir klara.

Imorgon är det möte medTangspelet efterjul.Ska bli kul att höra vad han har att säga.

Nuska jag kolla på mitt program.det är bara det här avsnittet och 1 tillmkvar, sen är det slut för denna gång.

Men det kommer nog tillbaka


Nu ska jag slappa i soffan så attjag orkar med drop-in fika imorgon med alla elever och föräldrar, hur vi nu ska få plats :)


Kram på er alla

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards