Alla inlägg den 6 december 2009

Av Milla - 6 december 2009 20:28

I går skulle vi åka och hälsa på mamma, hon skulle passa barnen när vi skulle spela i Västerås (idag).När vi skulle åka dit var det en massa bilköer och vi hade några stopp på vägen som vi behövde göra, martin Olsson, bowlinghallen och OKQ8.på ok skulle jag hämta pengar,men som vanligt fanns det inga där. Fick tag i honom när vi skulle åka därifrån. Han sa att han kunde komma inom 5-10 min,men jag sa att jag skulle åka nu,men att jag skulle komma förbi idag istället. När jag/vi kom förbi där idag,tror ni att det fanns några pengar? Svar: NEJ! Jag är så himla less på den personen så jag vetinte vad jag ska göra och säga om den personen längre. Men nu har vi pratat så jag hoppas att det är löst nu för den här gången.

Spelet i Västerås gick sådär,inget man kan skryta med egentligen men ok. Inte så många missar. Jag var inte sämst ialllafall.

När vi skulle åka hemoch kom till IKEA vid Barkarby så tog det tvärstopp.Köer så långt man kunde se åt alla håll och kanter. Det hade varit en bilolycka vid Hjulsta korset. Det tog 3 timmar att komma hem. Inte roligt alls.

Det som var roligt idag var att jag hittade ett par kanon sköna jeans som kostade 300, skulle ha kostat 1250, men det var nersatt på nästan alla jeans idag.

kvällen hosmamma igår varlugn och skön. Barnen roade sig själva och vi satt och pratade och kollade på tv.

Vi skulle ju ha varit och grattatJidag,men vi får ta det en annan dag,detblevlite körigt och sent med allt som var i vägen idag.Men paketet ligger här och väntar på henne.Men detskulle ha varit gott med en fika och någon kaka. Känner jag P rätt så fanns detnog några remi kakor att tugga på :)

Nu ska jag ta mina barn och stoppa dom i badet.

Hörs och syns.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards