Alla inlägg den 9 december 2009

Av Milla - 9 december 2009 21:09

Idag hade vi drop in fika. Jag tror att så gott som varje eevvi harfick besök av minst 1 förälder.Antingen kom det1 förälder eller ett helt regimente medanhöriga. Vissa varupp till 5 st. Så det blevmånga, men det funkadefint.Men nu är man lite trött i öronen. När barnen har somnat ska jag sätt tvn på ljudlös, tända lite ju och bara vara. Det tror jag mina öron behöver efter den här dagen.

Sen hade vi möte med T idag ang spelet efter jul. Det kan bli riktigt bra. Jag hoppas att det kommer att blir bra,men det tror jag att det kommer att bli.


Sen åkte jag och hämtade mitt kuvert som äntligen var på plats. Nu är det bara vänta tills slutet på den här månaden och se hur mycket det blir.

Men efter alla julklappar lär det väl inte bli så mycket.


Nu är jag hemma och ska försöka få barnen i säng. Mathias har ju sovit ibilen så vi får väl se hur det kommer att gå med att få honom att sova. Jag hoppas att han somnar snabbt. Även att Linn gör det.


Imorgon ska jag på luciafirande av Linns klass innan jag åker till jobbet.Sen blir det till Vikingahallen jag kör,för klassen har idrott först och då ska dom åka skridskor.

Nu avrundar jag för dagen så hörs vi i morgon.

Hej så länge.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards