Alla inlägg den 5 december 2009

Av Milla - 5 december 2009 11:12

Sitter med datorn i knät och fötterna i fotbad, sen fattas bara massagen och en god lunch   .

Hade sådana självsprickor på ena hälen så det gjorde så ont. Då kommannen i mitt liv på att jag kunde sätta mina fötter i fotbadet jag fick i julklapp för några år sedan och där sitter jag nu. På tvska detbli skidskytte, kanske inte det bästa,men det är sport.


Imorgon ska vi spela tävling i V-ås,men än så länge är vi bara 3 st som har anmält oss. Man kan ju hoppas på att det blir några till.


Vi ska snart ta och äta lite innan vi sätter oss i bilen och åker hem till mormor.


Imorse tog jag och lademig i sängen och bara myste,det var så skönt. Det är inte ofta det händer, det är nästan alltid en tidman måste passa, men inte idag. Skönt skönt   


Nu är det snart dags att ta upp fötterna och packa och laga mat.


Hör av mig imorgon och talar om hur det har gått.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards