Alla inlägg den 1 december 2009

Av Milla - 1 december 2009 22:16

nu börjar vintern komma. Lite is på fönstren när jag kom ut från jobbet.När vi kom hem efter att ha firat svärfars fruga, så var det is på bilen. Jag gillar inte när det är kallt så här i början.Innan kroppen har vant sig. Det blir väl till att skrapa rutorna imorgon bitti. Men så är det ju att ha bil på vintern   .


Vi var ju som sagt var till svärfar ikväll, fick då se en bild på bilen han vann på en skraplott.Han får den när som helst. Jättekul för honom, han förtjänar det.


Imorgon har halva veckan gått och på fredag är det dags förjulbord med jobbet. Det tänker jag inte missa, det ärju gratis  .


Imorgon är det dags för träning igen.Tror inte att vi blir så många på senior träningen. Nu är det ju ingen liga på ettag.Men jag vill träna.Delsför att det gick bra igår,dels för att vi ska spela tävling på söndag och dels för att det är kul.


Nu ska jag kolla påmitt program som är på tv.


Hoppas alla fåren go natt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards