Alla inlägg den 13 december 2009

Av Milla - 13 december 2009 18:55

Idag har det varit full fart här hemma. Tvn i vardagsrummet sitter på väggen, bänken den stod på, tömd och ute på verandan, tvättmaskinen snurrar för andra gången, tur med bilen till kallhäll,brommaplan,dumpa kusin där och sen hem där det väntades med stor förväntan på pepparkaksbak. Mathias kan jag ju inte påstå var till så stor hjälp, förutom att hälla ut mjöl överallt. Men nu är dom klara.

Nu sitter jag i soffan och funderar på vad vi skaha till middag. Det lutar åt att det blir pizza. Kanske inte den bästa middagen,men rätt gott ibland.


Sen är det en film jag vill seikväll som börjar kl:21. Imorgon ska Mathias ha lucia på dagis. Jag hoppas att jag hinner kolla på hela innan jag lär åka och hjälpa skolsköterskan att dra upp vaccin.Imorgon är mina elever som ska få sista sprutan. Sen är det bara tisdag kvar sen är hela skolan klar.


Imorgon kommer Linns nya säng, då blir det till att fixa i hennes rum. Ska bli så skönt för henne att få det lite större.


Nu ska jag prata med Jocke om vad vi ska äta så att klockan inte blir allt för mycke.


Kram på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards