Alla inlägg den 2 december 2009

Av Milla - 2 december 2009 22:42

Den ena jobbiga situatione avlöser den andra just nu på jobbet. Visst, det är många som går där och vi är många i personalgruppen, men ska det behöva hända saker som gör att man funderar påom man har gjort rätt yrkesval?

Jag älskar att jobba medmänniskor,unga som gamla, men man ska inte behöva vara med om vad som helst. Det som hände idag hoppas jag var en engångs företeteelse. Vill inte gå in på det just nu,vad som hände,men det varskärrande,så mycket kan jag säga. Om det händer igen så vet jag inte om jag sjukskriver mig ettag eller vad jag ska göra.Får väl prata med ledningen.


Var ner till juniorträningen,men pallade inte att träna själv idag efter det som varit. Ville inte svika juniorerna som var nere,därför åkte jag dit.


Nu sitter jag i soffan och tycker att det är skönt att ha sina nära och kära i närheten. Men samtidigt är jag lite rädd för vad morgondagen,vad som kan ske på jobbet. Jag hoppas att det blir en dag i lugnets tecken.


Har börjat köpa julklappar så smått. Beställt lite böcker till Linn på nätet. Bara att hoppas att hon inte är med i bilen närjag tar in det från postlådan. Då kommer hon att vara där och fråga och kolla :) Får lösa det när den dagen kommer.


Nu börjar den här dagen attsjunga påsista versen. Imorgon är det näst sista arbetsdagen för den här veckan och det känns skönt. På fredag är det ju gratis mat och gratis är ju gott :o)


God natt alla glada människor.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards