Alla inlägg den 3 december 2009

Av Milla - 3 december 2009 21:51

Hatar mornarna när man känner att det inte finns hur mycket tid som helst, strulat lite på morgonen. Inte med sminket, för det sitter inte i ansiktet utan ligger kvar i sminkväskan, där det alltid ligger (nästan iallafall, utom de 3-4 gångerna per år jag använder det   ) utan att man måste skrapa rutan påbilen och köra en liten bit innan man vet om det är halt eller inte. Fram till "stora" vägen har jag ju bara grus och det är ju inte superhalt om det inte ligger snö som dom har plogat.

Idag var det en lite lugnare dag på jobbet och det var superskönt. har gjort enhel del nyttigt idag. Håller på medlite pyssel på eftermiddagarna och barnen är så duktiga. Vi har gipsat ramar som dom får välja mellan och måla dom. Vi har även gipsat hjärtan och andra små figurer som man kan sätta i dom eller bredvid. Men det har gått åt enhel del gips. Det är ju minst 53 ramar som sak göras. Men nu har vi klarat av de flesta,så nästa vecka blir det något annat pyssel.


Idag somnade barnen relativt tidigt vilket var skönt. Så nu har vi en stund för oss själva. Har köpt en bok hur man gör amigurumi,tänkte jag skulle testalite nu ikväll. Får se hur det kommer att gå. Måste ju testa,det kanske är kul.

Ska talaom hur det går, blir dom bra kanske jag sätter in en bild   


Hej så länge.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards