Alla inlägg den 7 december 2009

Av Milla - 7 december 2009 21:40

Imorse när jag kom till jobbet så visade det sig att jag kunde få sällskap att åka och handla, det tackar man ju inte nej till.Skulle handla till bakningen vi skagöra imorgon.K tjuvstartade lite idag. Så M och jag drog först iväg till ICA och handlade.Sen hade vi lite tid på oss innan ÖB öppnade. Så vi mellanlandade på MC D och tog en frulle. Sen var vi påÖB strax innan dom öppnade. Handlade där,åkte tillbaka till skolan och åt lite lunch  .

Sen var det full fart ialla rummen.Baki köket,legobyggen i legorummet, målning av ramar i verkstan och speloch ritning i de andra rummen.

Tiden bara for fram. Imorgon är detnog samma visa fast jagslipper åka och handla och det är jag glad för.

Ska ta och beställa en säng på nätet till Linn. Hon har fått välja själv nu när hon ska få nytt rum.

Men det var leverans tid på några dagar. Så det är vällika bra att beställa idag så att den kommer någon gång så att vi blir klara. Ska bli skönt när allt är klart.


Nu ska jag plocka in disken i maskinen.

Natti natti

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards