Alla inlägg den 11 december 2009

Av Milla - 11 december 2009 23:19

Ja,då var det äntligen dags för dottra att få ha sitt efterlängtade kalas för klasskompisar. Det blev bowlingkalas. Det gickriktigt bra.Vissa av barnen var bra spralliga.Men det är rätt så roligt att kolla på.

Men dom skötte sig bra. Hon var supernöjd och det är huvudsaken. Vet inte om dom andra som spelade uppskattademusiken lika mycket som Linn och hennes kompisar :)

Jocke drog på nästan bara en massa barnlåtar. Men vadgörinte en pappa för sin dotter;o)

Nu sussar hon gott sen någon timme tillbaka.


Dagens arbete gick som smort. Nu är det bara 1 veckas jobbkvar sen är det SEMESTER i 2 veckor.Ska bli så himla skönt. Barnen kommer att vara lediga dom med så någon riktig semester blir det ju inte. Men inga tider direkt att passa.


Nu ska jag ta och plocka lite härhemma innan jag åker och hämtarkusin F vid Brommaplan.


Har föresten kollat på idol och jag tycker att det var rätt vinnare. Men Calle var inte dålig.Men jag hade gärna sett Tove i finalen.Hon var duktig.


Hej så länge!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards