Alla inlägg den 10 december 2009

Av Milla - 10 december 2009 22:55

idag var det först lussefirande på Linns skola. Sen blev det skridskor direkt efter det. Tog inte med egna skridskor,för jag fick veta att jag inte behövde vara på isen. Men när jag hade hjälp barnen på med skrillorna så blev jag lite sugen på att åka själv. Som tur var så gick det att låna där. Skolan har ett skåp där det finns lånegrejer och det var tur. Det var superkul att åka. Sen tycker ju eleverna att det är kul när man deltar. Så nu har jag välåkt min sväng på skridskor för den här säsongen. Brukar bli 1 gång på idrotten. Sen på skogstimmen så blev detlite badminton. Men jag fick väl inte det bästa racket,men det gick.


Kvällen har det varit full fartpå. Duschning förbarnen,tvättmaskinen snurrar och diskmaskinen på. Så nu känns det som om man har gjort lite nytta iallafall.


Imorgon blir det först luciafirande sen kortdag. HämtaLinn och en klasskompis för att sedan dra iväg till hennes kalas. Måste handla det sista bara innan jag åker till hallen.


Sen i morgon natt ska jag hämta min lilla kusin som kommer på besök över helgen. Men först ska hon avnjuta en konsert.


Nej, nu  väntar sängen.

Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards