Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Milla - 19 januari 2011 22:34

Igår när jag kom och hämtade M på förskolan , så kom en fröken och pratade med mig. Allt hade gått bra under dagen. Sen började hon skratta och berättade att M hade seta och lekt med duplo bitar när en annan pojke kom fram och frågadeom dom skulle leka tillsammans med duplot. Visst , sa M. Men sedan efter ett tag tröttnade M på leken, då säger M till I - Det är "game over" på dig nu. Undrar om han får spela för mycket med wii här hemma? Dom skrattade gott åt det iallafall och det är ju tur det.

Idag kunde jag ha klappat till en person om någon från det företaget hade funnits i min närhet. Min telefon funkade inte. Jag ringde upp företaget jag har abonnemang med, dom skulle motringa mig eftersom jag har hemligt nr, men det funkade inte att motringa, så jag fick sättamig i kön igen. Nu fick jag prata med en "bruttilutta" som inte var så j'''a smart. Enligt mig då.Jag förklarade situationen och frågadeom hon kunde motringamitt jobb istället. Men se ne, det kunde hon inte då. Jag hade inte angivit det numret. Jag taladeom att hon fick ju det nu samtmitt personnr, men tji fick jag det gick inte att göra så. Jag blev vansinning. Detstodpå min sida att jag inte betalat en räkning, däravhade de stängt avabonnemanget. Men jag VISSTE med säkerhet att jag inte missat betala. Den endaräkningen jag inte hade betalat var/är den som ska vara betald den 24/1, men det har ju inte ens varit. Jag försökte förklara att de kanske behövderinga från dagis, men hon gav sig inte. Jag tappade tålamodet och bad henne dra åt hel'''et. F som satt inne i arbetsrummet tappade hakan sen började hon garva. Jag visste ju att jag hade rätt, jag hade betalat. Så när jag slutade fick jag åka hem, ringa upp dom igen, dom motringde hem och ja hur var det då tror ni? JO; DOM HADE GJORT FEL!!!!! Jag HADE RÄTT!!!! Men tro inte att dom bad om ursäkt, nej då utan ett käckt - nu är det fixat! tack för det televerket. Men kan ju be om ursäkt när man har gjort något fel. Det kostar inget. Men hon som jag fick hjälp av var trevlig iallafall, vilket hon på dagen inte var. Nej, man skulle kanske sadla om och bli telefon hjälpare istället.

Nu vet jag vad jag vill ha när jag fyller. Men det är ju några veckor kvar så det väntar jag med hihi.

Kram på er alla.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards