Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Milla - 17 januari 2011 23:05

Imorse när jag skulle till jobbet så var det ingen lek på våran väg in till huset. Kom till bilen helskinnad och torr ;), stannade vi soptunnan för att slänga lite sopor. Då kom granntjejen och skulle precis åka. Hon kanade upp i snövallen precis där jag skulle backa ut, så jag satt fast där jag stod med bilen. Vi fick först ta och sanda HELA backen ner till postlådorna, sen fick vi skotta loss endel av hennes bil innan hon kunde åka och jag kom ut. Det var ett motionspass som inte var planerat. Men det gick ganska bra. Kom till jobbet ca 15 min försent. Men jag hade ringt dom och talat om hur det låg till.

Idag skulle vi ha behövt ett torkrum på många många många kvadrat på skolan. Jag tror att varenda unge badade i alla pölar som fanns på skolgården. Men det gick ganska bra iallafall.

Sen var det dags för att åka till "tuttklämmarröngen" Det är inte trevligt. Har fått boka om tiden 2 gånger pga sjukdomar, men nu är det gjort, nu är det bara att vänta på att det ska komma ett litet brev som talar om att allt ser bra ut.

imorgon väntar skolan, med antagligen många roliga och givande diskusioner. Sen får jag sällskap i bilen tillbaka hem. En klasskamrat spelar teater här ute och dom ska träna imorgon så det ska bli trevligt. Åker ju alltid själv annars.

Nu börjar jag bli trött så det är väl lika bra att gå till sängen. Då kanske man kan få lite plats att sova på i några timmar. För natten som var så blev det trångt. 4 människor och 1 katt.

Natti natti alla.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards